De True Colors van je bedrijf

Heb jij een eigen bedrijf of praktijk?

Wist je dat je ook online een kleuroscoop van je bedrijf / praktijk kan laten maken. Hoe bijzonder is dat! 

Een bedrijfskleuroscoop zorgt ervoor dat je jouw kleurgebruik daar geheel op kan afstemmen. Zodat het klopt. Met jou, je missie, met je dienst en je product, met de missie van je bedrijf of praktijk. Je krijgt van mij een mooi overzicht van je kleurenpalet zodat jij dit in kan zetten op de wijze zoals je dat zelf wenst.

Resultaat:

  • Afgestemd kleurgebruik : logo, website, huisstijl, communicatie op social media
  • Je kan veel gerichter communiceren met je doelgroep
  • Je bent je voor altijd 'bewust' van de kleuren resonantie van je bedrijfsnaam en je missie
  • Je cliënten voelen dat "het klopt". Dat is wat kleur doet.
  • Zodra het 'klopt', kan het ook fijner stromen.


Hoe werkt dat? 

Jouw bedrijfsnaam resoneert dus met een bepaalde kleur, net zoals jouw geboortenamen dat doen in jouw persoonlijke kleuroscoop. Als je de kleur resonantie van je bedrijfsnaam meeneemt in je logo en huisstijl, is dat bijzonder krachtig. Mensen "voelen" gewoon of iets kloppend is. Kleuren communiceren met ons op gevoelsniveau, je kleuroscoop tevens op zielsniveau. De kleuren van je logo, je website en je huisstijl kloppen met jou en je producten of diensten - of niet. Dat is voelbaar.

Jouw bedrijf levert een bepaalde dienst of je verkoopt een product. Ook dat nemen we mee in je bedrijfskleuroscoop. Alles is energie en heeft een eigen kleuren resonantie. Er is een reden waarom jij die dienst levert of juist dat product verkoopt. Dat is verbonden met de missie van je bedrijf, en dat vertaalt zich ook in de wijze waarop jij communiceert met je (potentiële) cliënten. 

Ook je persoonlijke kleuroscoop kan meedoen in de kleuroscoop van je bedrijf. Als jij bijvoorbeeld coach of therapeut bent, is jouw dienst heel sterk verbonden met wie jij als persoon bent en is jouw wijze van coachen en trainen zeer verweven met jouw levenskleur en uiteraard ook je zielskleur. 

KleurBeeld van je bedrijfskleuroscoop:

  • bedrijfsnaam
  • je dienst of product
  • missie van je bedrijf
  • persoonlijke zielsmissie indien gewenst en relevant

 
De kleuroscoop is een oeroude wijsheid die ik in een eigentijdse jas heb gegoten na mijn jarenlange ervaring met de kleuroscoop. De ontdekking dat iedere kleuroscoop ook haar eigen energiepatroon heeft, was de basis dat ik deze doorontwikkeld heb tot de huidige True Colors Experience en Verdiepingstraining. Dit heb ik nu ook vertaald naar een True Colors bedrijfskleuroscoop. De bron van de kleuroscoop is helder en bijzonder krachtig, gebaseerd op een stroming in de kabbala. Pythagoras leerde ons dat alles in de wereld bestaat uit trillingen, iedere letter, ieder getal heeft een eigen trillingsfrequentie met een eigen symboliek. Op basis van zijn inzichten in de getallenleer kwam Pythagoras tot een aantal andere briljante inzichten. Die vatte hij samen in 2 wetten: De Wet van het Ritme van Veranderingen en De Wet van Harmonie. Dit zijn natuurwetten die resoneren met de universele wetten. Dit benoem ik hier omdat het "kloppende gevoel" een diepgaand gevoel is, waarop mensen (jouw potentiële cliënten) resoneren en waarmee alle stroming gepaard gaat. 

Investering is € 198,- all in. 

Je kan je bedrijfskleuroscoop online laten maken.

Na ontvangst van je gegevens, ontvang je jouw bedrijfskleuroscoop binnen 5 werkdagen.